۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۶

در کنفرانس بین المللی تربیت دینی در ادیان ابراهیمی صورت گرفت

تشریح فعالیت‌های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی درامورتربیتی

تشریح فعالیت‌های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی درامورتربیتی

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور با حضور در نخستین کنفرانس بین المللی تربیت دینی در ادیان ابراهیمی به تشریح موفقیت‌ها و تجربیات اتحادیه در امور تربیتی نوجوانان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرکل اتحادیه با حضور در نخستین کنفرانس بین المللی تربیت دینی در ادیان ابراهیمی به تشریح تجربیات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در فرهنگ سازی تربیتی پرداخت.

در این نشست که با حضور جمعی از اندیشمندان و دانشمندان بین المللی و پژوهشگران عرصه تربیت در مشهد مقدس برگزار شد، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه به تشریح تجربیات موفق اتحادیه در فرهنگ‌سازی تربیتی نوجوانان پرداخت.

تاریخی در ابتدا بر هویت و سابقه ۴۰ ساله اتحادیه به روش‌های کار تربیتی به لحاظ ساختار و محتوا در قالب‌های الگوسازی و خودسازی اشاره کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ویژگی‌های دوران نوجوانی، این مقطع سنی را یکی از حساس‌ترین مقاطع سنی در افق تربیتی دانست.

وی خاطر نشان کرد: نوجوانان احساس استقلال می‌کند و به دنبال او راه‌هایی برای ابراز وجود و عرضه شخصیت خود هستند، و این اتفاقات باعث می‌شود که خلاقیت آنها و فعالیت‌های گروهی و جمعی شان در ترکیب با انرژی و روحیه بانشاط نوجوانی به منصه ظهور برسد و دوست داشته باشند تا در مواجهه با مردم خود را ثابت کنند.

تاریخی در ادامه، مروری بر فعالیت‌های متنوع انجمن‌های اسلامی سراسر کشور در فضای تربیتی، به انتقال تجربیات این مجموعه با اندیشمندان بین المللی پرداخت.

گفتنی است نخستین همایش بین المللی تربیت دینی در ادیان ابراهیمی با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان توحیدی از کشورهای مختلف در مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 4565305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha