۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۱۱

رئیس جامعه المصطفی العالمیه:

نزاع مذهبی آخرین توطئه دشمن در منطقه است

نزاع مذهبی آخرین توطئه دشمن در منطقه است

قم - رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: تشکیل گروه داعش برای ایجاد نزاع مذهبی آخرین توطئه دشمن است که با درایت انقلاب ایران آخرین نفس‌هایش را می‌کشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی عباسی در آئین اختتامیه مهارت‌های کاربردی تبلیغی مبلغین اسلام که عصر یکشنبه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: گام دوم انقلاب پس از ۴۰ سال سختی آغاز شد و با تجربه‌هایی که در چهار دهه به دست آورده‌ایم آماده شده‌ایم آرمان‌های انقلاب را بیش از پیش صادر کنیم.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اندیشه و یک تفکر و فراتر از یک مرز و جغرافیاست، گفت: انقلاب ایران، عصر جدید در تاریخ بشریت است و ما با وجود تمام سختی‌ها و فتنه‌هایی که سر راه این انقلاب بود، چهار دهه از مسیرهای سخت و دشوار حرکت کردیم.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: در طول این چهار دهه، توطئه‌های متعددی بر سر راه انقلاب به وجود آوردند که همه آنها با درایت انقلاب خنثی شد اما هریک از این توطئه‌ها برای هم گسستن حکومت کفایت می‌کرد.

وی با اشاره به جنگ هشت سال ایران و عراق بیان کرد: جنگی با مشارکت کشورهای مختلف عالم به ما تحمیل کردند که در این دوران از ۲۰ کشور دنیا از سوی ایران اسیر گرفته شد.

حجت‌الاسلام عباسی اضافه کرد: فتنه‌های مختلف را که پشت سر گذاشتیم در این مقطع شاهد تحریم‌های ظالمانه دشمن هستیم و هجمه‌های رسانه‌ای که علیه ایران اسلامی در جهان دارند تنها بخشی از ظلم‌هایی است که علیه کشور اسلامی ایران روا داشتند.

وی بیان کرد: نزاع مذهبی آخرین توطئه‌ای است که دشمن در منطقه به راه انداخته و هدفشان از هم گسیختن نظام ایران بود و پیش بینی می‌شد ده‌ها سال این فتنه در منطقه حاکم باشد ولی با درایت انقلاب ایران فتنه جمع شد و آخرین روزهای عمر این فتنه را شاهد هستیم.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی مقتدرتر از چهار دهه گذشته می‌درخشد و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر انقلاب تدوین شده است منشور راهبردی آینده نظام را تبیین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه مبلغان جهان اسلام وظیفه دارند رسالتشان را در گام دوم انقلاب با بهره گرفتن از منشور انقلاب تبیین کنند.

حجت‌الاسلام عباسی گفت: کمتر انقلابی وجود دارد که به اهداف و آرمان‌های خود دست یابد و در طول مسیر منحرف نشده باشد. این انقلاب که جسارت داشته راه جدیدی را برای بشریت باز کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران، انقلابی برای تمدنی جدید و آغاز یک عصر جدید تلقی می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی و تفکری که امام به ما آموخت این است که برای سعادت همه انسان‌ها راه تازه ای ارائه شود.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: آنچه در جنگ روانی و سیاست امروز دنبال می‌شود این است که انسان‌ها را فلج کرده و القا کنند شما ضعیف هستید و دنبال نظم بخشی جدید نباشید.

وی بیان کرد: مبلغان باید مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مقاومت کنند و پیام صحیح را در غوغای رسانه‌ای به گوش جهان برسانند و همه مهارت‌هایی که در شناختن رقیب کمک می‌کنند ضرورت دارد.

کد خبر 4569712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha