۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲

با حضور وزیر نیرو

عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق با حضور وزیر نیرو در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبر نگار مهر، رضا اردکانیان پیش از ظهر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر اظهار داشت: این پروژه‌ها در راستای تقویت و پایداری شبکه برق استان بوشهر و با اعتبار ۸۹۹ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار است که هر شش پروژه طی دو سال ساخته و با رفع مشکلات شبکه در تأمین برق مشترکین جدید، سبب پایداری شبکه شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پست ۲۳۰ کیلو ولت شبانکاره دشتستان، پست ۱۳۲ کیلوولت جائینک، پست ۶۶ کیلوولت هلیله بوشهر، خطوط ۶۶ کیلوولت خروجی پست شبانکاره خط ۲۳۰ کیلوولت ارتباطی پست شبانکاره و خط ۱۳۲ کیلوولت ارتباطی پست جائینک است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای فارس در این آئین اظهار داشت: ۴۵۰ هزار مشترک برق با ۳۶۰۰ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع با ۸۵ پست فوق توزیع وجود دارد که در مجموع زیرساخت‌های مناسبی را در حوزه انتقال برق رقم زده است.

عبدالعزیز کریمی تصریح کرد: میزان ورودی برق در شبکه توزیع استان بوشهر سه هزار مگاوات است که در پیک مصرف به نزدیک دو هزار مگاوات می‌رسد.

وی ادامه داد: عمده مصرف برق در استان بوشهر بخش خانگی با ۶۵ درصد میزان مصرف است که پس از ان بخش‌های تجاری و عمومی و سهم اندکی نیز به کشاورزی می‌رسد.

کد خبر 4570202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha