۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ۲۰میلیارد ریال عیدی دریافت کردند

مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ۲۰میلیارد ریال عیدی دریافت کردند

اراک- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۳۵ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در استان مرکزی مجموعا ۲۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کمک هزینه نوروز و عیدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر موسی نژاد اظهار داشت: این منابع مالی به مددجویان دائمی کمیته امداد استان پرداخت شده و شامل افرادی که به صورت موقت تحت حمایت قرار گرفتند، نمی‌شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری توجه به معیشت خانوارهای تحت حمایت بوده است و کمک معیشت مرحله اول و دوم اسفندماه مددجویان تحت حمایت نیز هفته گذشته با مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال به حساب خانوارهای تحت حمایت واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: یک هزار و ۴۳ میلیون ریال در سال جاری در قالب کمک معیشت به بیش از ۴۳ هزار خانوار تحت حمایت پرداخت شده است.

موسی نژاد با قدردانی از حضور پرشور مردم در جشن نیکوکاری گفت: مردم استان مرکزی بیش از ۷۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند که این میزان مشارکت مردمی بیش از پیش بینی انجام شده بود و تمامی کمک‌های انجام شده توسط همکاران امدادگر بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شده و یا در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: اولویت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان مستعد است و با شناسایی توانایی‌ها و نیازهای مددجویان زمینه فعالیت آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می‌شود.

کد خبر 4570807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha