۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۵۹

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

ارزش های والای دفاع مقدس بهترین گنجینه نظام و انقلاب است

ارزش های والای دفاع مقدس بهترین گنجینه نظام و انقلاب است

آبادان - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، ارزش های والای دفاع مقدس را بهترین ذخیره و گنجینه برای نظام و انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری امشب در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور کاروان‌های راهیان نور و به میزبانی ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: تمام تلاش مسئولان راهیان نور بر بهره وری معنوی زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

وی افزود: هماهنگی و همکاری مناسب مسئولان راهیان نور در برگزاری اردوهای ویژه مناطق عملیاتی که در طول سالهای گذشته با رعایت اصول ایمنی و امنیتی همراه بوده است، سبب شده رویدادهای خوبی در راهیان نور اتفاق بیفتد.

سردار اشتری اظهار کرد: افتخار نیروی انتظامی این است که در طول سال در خدمت زائران کاروان‌های راهیان نور باشد و خدمت گذاری به این زائران، برایمان ارزشمند است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ارزش‌های والای دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی دشمن بعثی با تمام قوا به کشور ما حمله کرد و ما در آن شرایط، کمترین امکانات را داشتیم و حتی نیازمند سیم خاردار و سلاح بودیم، سازمان رزم قوی نداشتیم چون یک انقلاب نوپایی داشتیم و در آن دوران، توطئه‌های زیادی در نقاط مختلف کشور صورت گرفته بود و سر و سامان دادن به این اوضاع سخت بود که در این شرایط، جنگ هم بر ما تحمیل شد.

سردار اشتری افزود: رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس مورد حمایت نظامی و تسلیحاتی استکبار جهانی بود و در آن شرایط، ملت ایران بسیج شدند تا به فرمان امام خمینی (ره) لبیک بگویند و نگذارند که سنگرهای جنگ، خالی بمانند.

وی با اشاره به اینکه سربلندی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس تا قرن‌ها بر زبان‌ها جاری خواهد بود، اظهار کرد: اگر ۳۰۰ سال هم از پایان دوران دفاع مقدس بگذرد، همچنان زنده و پویا خواهد بود چرا که سال به سال شاهد افزایش حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و نسل‌های جوان امروزی کنجکاو هستند که نسبت به وقایع دفاع مقدس، اطلاعات بیشتری داشته باشند، چرا که ما با دست خالی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شدیم.

سردار اشتری تصریح کرد: باید قدردان شهدا باشیم، چرا که شهدا، جان خودشان را نثار کردند و رفتند تا امنیت و اسلام در این کشور باقی بماند، شهید سرافزار سید نور خدا موسوی یکی از شهدایی است که سهم عمده‌ای در حراست از خاک کشورمان داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: امید می‌رود روح بلند و ملکوتی شهدا، همانطور که پشتیبان نظام و مردم بودند، این برکت همچنان بر ما جاری و ساری باشد و ما شرمنده شهدای عزیز نباشیم.

سردار اشتری یادآور شد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند که راهیان نور یک فناوری نوین در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس و یک سنت حسنه است پس بایستی تمام تلاش خودمان را بکار ببریم تا از این فرصت راهیان نور، بهترین استفاده و بهره را ببریم.

وی درباره بازدیدش از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، گفت: با دیدن جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، انرژی خاصی گرفتیم، چرا که همه با عشق و علاقه آمده بودند و با حضور این جوانان، به طور قطع ما پیروزیم.

کد خبر 4570817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha