۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۰۲

در گفتگو با مهر اعلام شد:

اجرای طرح های مداخله‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشجویی

اجرای طرح های مداخله‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشجویی

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به برنامه های معاونت دانشجویی وزارت علوم در سال ۹۸ از اجرای طرح‌های مداخله‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جمع دانشجویان خبر داد.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های حوزه معاونت دانشجویی وزارت علوم در سال ۹۸ گفت: در سال جدید متناسب با شرایط اقتصادی، برنامه‌های ما نیز به صورت کمی و کیفی ارتقا خواهد داشت.

وی با اشاره به حوزه خوابگاه‌های دانشجویی افزود: ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی و پرداختن به خوابگاه‌های رتبه سه در اولویت بحث خوابگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بحث ارتقای سطح آشپزخانه‌ها نیز پیگیری می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است که طی دو سال آینده همه آشپزخانه‌های دانشگاهی از سنتی به صنعتی تبدیل و از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار شوند.

صدیقی به بحث وام‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: با توجه به بودجه سال ۹۸، وام شهریه و وام ضروری در هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان افزایش یافت.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افزود: در عرصه تربیت بدنی نیز ارتقای سطح زیربنایی فضاهای ورزشی دانشجویان مثل اتاق‌های تندرستی، زمین‌های چمن مصنوعی در دستور کار است و در سال ۹۷ حدود ۲۶ زمین چمن مصنوعی ایجاد شد که امسال آن را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: امسال حضور در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان ایتالیا را نیز خواهیم داشت. در حوزه مرکز مشاوره دانشجویی نیز طرح‌های مداخله‌ای برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جمع دانشجویان دنبال می‌شود.

معاون وزیر علوم افزود: همچنین طرح «عاری از دخانیات دانشگاه‌ها» و سایر طرح‌های مداخله‌ای در مجموع پیگیری خواهد شد.

کد خبر 4571142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha