۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۰۴

از سوی کانون پرورش فکری لرستان انجام می‌شود؛

اجرای برنامه‌های شاد عیدانه ویژه کودکان در مراکز گردشگری لرستان

اجرای برنامه‌های شاد عیدانه ویژه کودکان در مراکز گردشگری لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از اجرای برنامه‌های شاد عیدانه ویژه در مراکز گردشگری و تفریحی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: در تعطیلات عید نوروز، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر لرستان ویژه برنامه‌های مختلفی را با حضور اعضا برگزار خواهند کرد.

وی افزود: ۷ کتابخانه سیار روستایی و شهری کانون لرستان در مناطق تفریحی و پارک‌ها ازجمله پارک جنگلی «مخمل کوه» و «شورآب» و مکان‌های گردشگری شهر تاریخی خرم آباد حضور خواهند داشت و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری متنوع و شاد، برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خاطرنشان کرد: نمایش عروسکی، معرفی کانون پرورش فکری، معرفی سرزمین، آداب و سنت‌های محلی لرستان، اجرای بازی‌های شاد بومی و محلی، مسابقه و اهدای کتاب، از فعالیت‌های جذاب فرهنگی و هنری کتابخانه‌های سیار کانون در طرح عیدانه است.

محمدی ضمن اشاره به اجرای یک ویژه برنامه جذاب در روز هشتم فروردین اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، در این روز در محوطه قلعه باستانی فلک الافلاک خرم آباد، کانون پرورش فکری لرستان با اجرای ویژه برنامه‌های شاد و نمایش موزیکال و عروسکی میزبان کودکان و نوجوانان و میهمانان نوروزی خواهد بود.

کد خبر 4571485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha