۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷

استاندار بوشهر:

گردشگری محور توسعه استان بوشهر است/ ثبت ۵.۳ میلیون تردد در نوروز

گردشگری محور توسعه استان بوشهر است/ ثبت ۵.۳ میلیون تردد در نوروز

بندر دیلم - استاندار بوشهر از ثبت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در محورهای استان بوشهر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: گردشگری محور توسعه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی در دیلم اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز یکی از استان‌های گردشگرپذیر کشور است و مردم از نقاط مختلف کشور به این استان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرهای ساحلی استان بوشهر دارای بیشترین تعداد حضور گردشگران هستند اضافه کرد: شهرستان دیلم یکی از نقاط پرتردد استان بوشهر در ایام نوروز است و شاهد حضور گسترده گردشگران در این شهرستان هستیم.

استاندار بوشهر از ثبت شش میلیون نفر اقامت روز در استان بوشهر از ابتدای نوروز تا کنون خبر داد و بیان کرد: در تعطیلات نوروز امسال بیشترین تعداد مسافر و گردشگر مربوط به گناوه و دیلم بوده است.

وی با تقدیر از میزبانی مناسب دیلم از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: باید بهترین خدمات و بالاترین کیفیت به مسافران نوروزی ارائه شود تا این مسافران و گردشگران با خاطره خوبی استان بوشهر را ترک کنند.

گراوند با اشاره به ظرفیت‌های مهم گردشگری و تفریحی در شهرستان دیلم تصریح کرد: شهرداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری در دیلم تلاش ویژه‌ای را داشته‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال رونق تولید ادامه داد: محور توسعه استان بوشهر بر اساس طرح‌های گردشگری است که رونق بخشیدن به این مهم به ویژه در شهرستان‌های ساحلی امری مهم و ضروری است.

کد خبر 4576872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha