۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

پذیرش بیش از نیم میلیون نفر مسافر توسط آموزش وپرورش خوزستان

پذیرش بیش از نیم میلیون نفر مسافر توسط آموزش وپرورش خوزستان

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش و اسکان ۵۴۸ هزار و ۳۲۲ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان تا پایان روز چهارشنبه ۷ فروردین ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی زاده با بیان اینکه تاکنون ۲۰۶ هزار و ۹۹۹ نفر در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۶ هزار و ۴۲۱ نفر فرهنگی و ۶۰ هزار و ۵۷۸ نفر غیرفرهنگی هستند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان نهمین روز اسکان، ۵۴۸ هزار و ۳۲۲ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی پذیرش و اسکان شدند، افزود: از این تعداد ۳۸۰ هزار و ۶۹۵ نفر روز مربوط به فرهنگیان و ۱۶۷ هزار و ۶۲۷ نفر روز مربوط به افراد غیرفرهنگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: بر اساس آمارهای سامانه متمرکز اسکان تاکنون ۵۷ هزار و ۴۹۸ خانوار در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند که از این تعداد بالغ بر ۴۰ هزار و ۶۷۳ خانوار فرهنگی و همچنین ۱۶ هزار و ۸۲۵ خانوار غیرفرهنگی هستند.

تقی زاده همچنین ضمن تاکید بر آمادگی کامل ستادهای اسکان برای پذیرش میهمانان نوروزی در دور دوم سفره‌ای نوروزی، خاطرنشان کرد: استان خوزستان تا کنون رتبه چهارم کشور را در آمار مسافران نوروزی به دست آورده است. همکاران ما در ستادهای اسکان نوروزی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی در پایان گفت: اولویت پیش روی ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان ارائه خدمات کیفی به مسافران نوروزی در این ایام است.

کد خبر 4577494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha