دیدار آیت الله اراکی با شخصیت های کشوری و لشکری عراق

دیدار آیت الله اراکی با شخصیت های کشوری و لشکری عراق

آیت الله اراکی با تعدادی از شخصیت های کشوری و لشکری عراق دیدار و پیرامون مسائل مختلفی گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله اراکی با تعدادی از شخصیت‌های کشوری و لشکری عراق از جمله حجت الاسلام و المسلمین همام حمودی رئیس مجلس اعلای عراق، حسن الساری فرمانده لشکر حرکت جهاد و بناء عراق، و شیخ محمد تقی المولی عضو مجلس اعلای عراق دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله اراکی بر ضرورت تقویت اخلاص و روحیه جهادی در بین مسئولین عراقی در جهت خدمت به مکتب اهل بیت (ع) و خدمت هر چه بیشتر به مردم صبور و رشید عراق تاکید کرد.

در ادامه، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به افول قدرت استکبار جهانی و گرایش به اهداف آن در جهان و به خصوص در منطقه، آن را نشانه تغییر مسیر تحولات بین المللی در جهت نشر و تقویت مکتب اهل بیت (س) برشمرد.

وی با تاکید بر ضرورت اجتناب از دو توهم غلط در بین همه مسئولین مؤمن اعم از عراقی و ایرانی تاکید کرد: توهم اول اینکه بدون اتکاء به خداوند قادر به انجام کاری باشیم و دوم اینکه با توکل و استعانت الهی قادر به انجام کاری نباشیم.

همچنین آیت الله اراکی در ادامه با اشاره به وصیت حضرت زهراء سلام الله علیها به مسلمین در پیروی از خط رهبری الهی، چهل سال اخیر را معادل کل تاریخ اسلام به استثنای دوران حضرت امیرالمومنین (ع) تا بعد از شهادت حضرت اباعبدالله، در تقدیم شهدای عظیم الشأن از قشرهای مختلف از جمله کبار علما، جوانان و نخبگان و فرهیختگان در مسیر خط اهل بیت (ع) دانست و افزود: پیشگامان دعوت به حق و نیکی در جهان امروز اولاد مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها در منطقه و اقصی نقاط دنیا هستند.

کد خبر 4578985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha