۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۲۲

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

بازسازی مدارس روستاهای سیل زده خوزستان توسط وزارت آموزش و پرورش

بازسازی مدارس روستاهای سیل زده خوزستان توسط وزارت آموزش و پرورش

اهواز- وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش عملیات ترمیم و بازسازی مدارس سیل زده روستاهای استان خوزستان را برعهده می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بطحائی عصر امروز سه شنبه ضمن تماس مجدد با محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان وضعیت مدارس سیل زده و خانواده‌های آسیب دیده در حادثه سیلاب در استان خوزستان را جویا شد.

وی با تاکید مجدد بر لزوم بسیج امکانات آموزش و پرورش برای اسکان و حمایت از مردم سیل زده در استان خوزستان، گفت: وزارت آموزش و پرورش عملیات بازسازی و مرمت مدارس روستاهای استان خوزستان که بر اثر سیل تخریب شده اند را بر عهده می‌گیرد و تجهیزات از بین رفته مدارس را نیز تأمین می‌کند.

بطحائی با بیان اینکه دانش آموزان آسیب دیده در سیل خوزستان نیز توسط وزارت آموزش و پرورش تحت پوشش بسته‌های حمایتی تحصیلی قرار می‌گیرند، اضافه کرد: این بسته‌های حمایتی شامل کتاب، پوشاک، نوشت افزار و سایر ملزومات و تسهیلات تحصیل است.

بهبه گزارش خبرنگار مهر، مسئولان وزارت آموزش و پرورش به صورت ۲۴ ساعته از طریق ارتباط با آموزش و پرورش استان خوزستان چگونگی خدمات رسانی آموزش و پرورش در مناطق و روستاهای سیل زده را مورد پیگیری قرار می‌دهند و بر لزوم به استفاده از تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای رفع بحران‌های ایجاد شده در مناطق، روستاها و مدارس سیل زده تاکید دارند.

کد خبر 4580584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha