۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

۱۵۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی سمنان در حوادث اخیر دچار خسارت شدند

۱۵۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی سمنان در حوادث اخیر دچار خسارت شدند

سمنان - مدیرکل بهزیستی سمنان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های مددجویان مهم‌ترین وظیفه بهزیستی است، گفت: ۱۵۰ خانوار تحت پوشش این اداره کل در حوادث اخیر دچار خسارت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزد پور صبح شنبه در جلسه فوق‌العاده بررسی آسیب‌های حوادث طبیعی به میزبانی سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در حوادث اخیر ۱۵۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی استان دچار خسارت شدند، اظهار داشت: در شرایط فعلی مهم‌ترین رویکرد این سازمان رفع مشکلات و جبران خسارت خانواده‌های تحت پوشش است.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور نباید جزیره‌ای عمل کرد، افزود: کمک‌های نقدی عموم مردم در شرایط فعلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید نسبت به جلب مشارکت مردم برای کمک به سیل زدگان اقدامی اساسی انجام شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی باید با هماهنگی لازم جمع‌آوری و توزیع شود، تصریح کرد: توزیع عادلانه کمک‌های مردمی بین سیل زدگان در دستور کار و اولویت نخست سازمان بهزیستی قرار دارد.

ایزد پور همچنین با بیان اینکه بررسی آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی که اخیراً در سطح استان سمنان رخ داده امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با بررسی این آسیب‌ها می‌توان برای جلوگیری و کاهش خسارت‌ها در حوادث مشابه اقدامی اساسی انجام داد.

وی اضافه کرد: خدمت به هموطنان از جمله وظایف ذاتی بهزیستی محسوب می‌شود که بر این اساس برنامه‌ریزی لازم به منظور حمایت از خانواده‌های آسیب دیده ناشی از سیلاب، کولاک و زمین لغزه صورت می‌گیرد.

کد خبر 4582500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha