۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴

در مناطق سیل زده؛

پایان سال تحصیلی در خوزستان منوط به تصمیم مدیریت بحران است

پایان سال تحصیلی در خوزستان منوط به تصمیم مدیریت بحران است

اهواز ـ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، احتمال تعطیلی پیش از موعد مدارس مناطق سیل زده خوزستان را منوط به تصمیم ستاد مدیریت بحران خوزستان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی زاده صبح امروز چهارشنبه با بیان اینکه به زودی با هماهنگی مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش نشست نمایندگان ۱۰ استان معین خوزستان برای تسهیل در امداد رسانی به مناطق سیل زده در اهواز برگزار می‌شود، گفت: طی روزهای آینده سه کارگروه برای خدمات رسانی در سه محور مدرسه، معلم و دانش آموز راه اندازی می‌شود که در این کارگروه‌ها با انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسی برنامه‌ای علمی برای رفع مشکلات فیزیکی و آموزشی در مناطق سیل زده تدوین می‌شود.

تقی زاده با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از معلمان و دانش آموزان آسیب دیده در سیلاب حمایت می‌کند، گفت: آموزش و پرورش فرهنگیانی را که در پدیده سیل آسیب دیده اند تحت پوشش خدمات ویژه ای از قبیل مسکن و سایر امکانات رفاهی و پشتیبانی قرار می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اظهار اینکه خدمات رسانی آموزش و پرورش با کمک استان‌های معین و دولت به سیل زدگان در بخش‌هایی نظیر مرمت مدارس درگیر سیل، بازسازی مدارس تخریبی و ارائه امکانات به فرهنگیان و دانش آموزان آسیب دیده صورت می‌گیرد، افزود: پدیده سیلاب به تعداد زیادی از دانش آموزان خوزستانی به خصوص در روستاها آسیب جدی وارد کرده است که آموزش و پرورش برای این دانش آموزان تسهیلاتی در نظر گرفته است.

تقی زاده در عین حال اعلام اتمام سال تحصیلی در مناطق سیل زده را منوط به تصمیم ستاد بحران استان دانست و افزود: اگر بنا به ضرورت و تصمیم ستاد بحران اتمام سال تحصیلی در مناطق سیل زده اعلام شود تمام سعی ما بر این است که برای این مسئله چاره اندیشی کنیم و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید یکسری اقدامات و راهکارهای عملی در راستای جبران عقب ماندگی‌های تحصیلی برای دانش آموزان خوزستانی در نظر بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس در هفته آینده نیز بر اساس شرایط جوی برعهده ستاد بحران استانداری و فرمانداری هاست.

کد خبر 4587335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha