۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۵۳

فرماندار دماوند تاکید کرد؛

نظارت بر توزیع اقلام مصوب کارگروه تنظیم بازار دماوند در ماه رمضان

نظارت بر توزیع اقلام مصوب کارگروه تنظیم بازار دماوند در ماه رمضان

دماوند- فرماندار دماوند بر نظارت توزیع اقلام مصوب کارگروه تنظیم بازار دماوند در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت بحث نظارت در سطح بازار، اظهار داشت: با توجه به تهیه و توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان، لازم است دستگاه‌های نظارتی با داشتن برنامه جامع گشت مشترک، بازرسی‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

صفری اضافه کرد: در خصوص گشت‌های بازرسی می‌بایست رؤسای اتحادیه‌ها حضور داشته و به منظور اتخاذ تصمیمات سریع در صورت وجود تخلف، جهت اجرای هرگونه اقدام قضائی، قاضی سیار در گشت‌ها حضور داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری این کارگروه به صورت ماهانه با توجه به شعار سال، تصریح کرد: تشکیل کارگروه رونق اقتصادی یکی از برنامه‌های حوزه برنامه ریزی در سال جاری به منظور رفع موانع تولید در سطح شهرستان خواهد بود.

فرماندار دماوند با اشاره به اهمیت توزیع اقلام مصوب این کارگروه در ماه مبارک رمضان بیان کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان جلسه‌ای در خصوص هماهنگی بیشتر برگزار خواهد شد اما از هم اکنون نظارت بر بازار و اقلام مورد نیاز در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 4587677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha