۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

۵ برند خارجی فاقد مجوز در قزوین جمع آوری شد

 ۵ برند خارجی فاقد مجوز در قزوین جمع آوری شد

قزوین- رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تنظیم بازار با رصد و کنترل انجام شده تعداد ۵ برند خارجی فاقد مجوز در قزوین شناسایی و تابلوی آنها جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال ۹۸ روز پنجشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، منوچهر حبیبی معاون استاندار، شفیعی فرماندار و مدیران عضو کمیسیون و اتاق اصناف در محل سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان قزوین در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال قبل گفت: در سال گذشته در جلسات کار گروه حمایت از تولید تعداد ۴۸ مصوبه داشتیم که اجرا شد.

وی افزود: در سال گذشته در بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای موجود در استان ۵۹۵ صورت جلسه تنظیم شد و با گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اصناف و اداره استاندارد برای کنترل فعالیت‌ها اقدام شد.

نبیل بیان کرد: با توجه به تأکید اعضای کمیسیون، ۶۰ فقره پرونده تخلف شامل قاچاق، احتکار و اعلام نشدن موجودی توسط بازرسان سازمان صمت تشکیل شد.

وی در ادامه جلسه یادآور شد: با توجه به معرفی برندهای پوشاک خارجی دارای مجوز وزارت صمت، در استان ۵ برند خارجی فاقد مجوز شناسایی و تابلوی آنها جمع آوری شد و همچنین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، با همکاری شرکت نفت و نیروی انتظامی بازرسی از شرکت‌های صادرکننده سوخت صورت گرفت.

کد خبر 4587876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha