۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

استاندار یزد خبر داد:

کاهش تصادفات و جرائم و افزایش‌ ضریب امنیتی یزد در نوروز امسال

کاهش تصادفات و جرائم و افزایش‌ ضریب امنیتی یزد در نوروز امسال

یزد ـ استاندار یزد از کاهش تصادفات و جرائم و افزایش ضریب امنیتی استان یزد در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان یزد اظهار داشت: با جدیت و مراقبت این نیرو شاهد کاهش تصادفات، تلفات جاده‌ای و درون شهری و جرایم مختلف از جمله سرقت در یزد و افزایش ضریب امنیتی استان بودیم.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان بهترین نوروز سال‌های اخیر را برای مردم استان رقم زد و با وجود افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی ورود مسافران به استان با مراقبت و جدیت این نیرو ضریب امنیتی استان در ایام آغازین سال افزایش یافت.

طالبی ادامه داد: همچنین امنیت و آرامش مناسبی برای مردم استان در ایام عید نوروز رقم خورد و شاهد کاهش تصادفات، تلفات جاده‌ای و درون شهری و جرایم مختلف از جمله سرقت در استان بودیم.

رئیس شورای تأمین استان خاطرنشان کرد: این‌ها دستاوردهای ارزشمندی و نشان‌دهنده فرماندهی بسیار شایسته نیروی انتظامی استان سردار میرحیدری است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر نوعی همبستگی، وحدت و همدلی در مردم برای کمک به هموطنان سیل‌زده به وجود آمده است از ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان یزد به مناطق سیل‌زده کشور تقدیر کرد.

طالبی به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: همه کشور اعم از مردم و مسئولان همبستگی، حمایت و پشتیبانی خود را با نیروی مردمی سپاه نشان دادند.

وی ادامه داد: ملت ایران نشان داد هر بار هر نیرویی از سوی دشمنان انقلاب مورد تهدید قرار گیرد همه کشور با تمام ظرفیت و سرمایه‌اش در دفاع از آن نیرو بسیج خواهد شد.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با قدر دانستن این همدلی‌ها در مسیر پیشرفت و توسعه کشور و استان و رفع مشکلات و مسائل مردم گام برداریم.

به گزارش مهر، در ابتدای این مراسم سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی استان برای برقراری هرچه بهتر و بیشتر نظم و امنیت در استان در ایام نوروز ارائه داد.

کد خبر 4588000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha