۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۲۳

فرماندار دماوند خبر داد؛

ارسال کمک نقدی وغیر نقدی دماوند به ارزش۶۰۰میلیون به مناطق سیل زده

ارسال کمک نقدی وغیر نقدی دماوند به ارزش۶۰۰میلیون به مناطق سیل زده

دماوند- فرماندار دماوند از ارسال کمک های نقدی وغیر نقدی دماوند به ارزش۶۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر مجید صفری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری دماوند ضمن قدردانی از کمک‌های مردم، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: با توجه به معین شدن استان تهران برای کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان و استقرار آن در دشت آزادگان، تقاضا داریم هماهنگی لازم به منظور ارسال منسجم کمک‌ها با جمعیت هلال احمر شهرستان صورت گیرد.

وی ادامه داد: اقلامی همچون ظروف، پوشاک، آب معدنی، برنج، روغن، مواد شوینده، پتو، حبوبات و اقلام بهداشتی از اقلام ضروری و مورد نیاز سیل‌زدگان است.

فرماندار دماوند اظهار داشت: بیش از ۵ هزار آب معدنی، ۶۰۰ عدد پتو و رختخواب، ۱۰۰ تخته فرش، ۳ هزار دست پوشاک، بیش از ۵۰ هزار نان و مقادیر زیادی اقلام شوینده و خوراکی از جمله کمک‌های ارسال شده به مناطق سیل زده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نیروی انسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند، خاطر نشان کرد: ۲ دستگاه لودر، ۳ دستگاه بابکت، یک دستگاه بیل بکهو، ۱۰ دستگاه کامیون و ۵ دستگاه نیسان از جمله تجهیزات ارسالی به این مناطق است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط نهادهای امدادی، خاطر نشان کرد: نهادهایی همچون هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان با نظارت فرمانداری و محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان نسبت به جمع آوری کمک‌ها همکاری می‌کنند.

صفری عنوان کرد: در ۳ نقطه از شهرستان صندوق جمع آوری کمک‌ها تعبیه شده که یک صندوق در شهر رودهن و ۲ صندوق در شهر دماوند است؛ همچنین در دو شهر آبسرد و کیلان نیز با هماهنگی جمعیت هلال احمر و همکاری شهرداری مکان‌هایی به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برپا شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه بهره مندی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در کنار کمک‌های مردم امری لازم و ضروری است تصریح کرد: علاوه بر حضور نیروهای عملیاتی و امدادی در مناطق سیل زده نسبت به اعزام ماشین آلات و تجهیزات اقدام شده است. و اقلامی که از طرف مردم و نهادهای مختلف به جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل داده خواهد شد با نام همان محله یا نهاد ارسال می‌شود.

کد خبر 4588126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha