۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۵۲

مسابقات بدمینتون جوانان و بزرگسالان مرکزی در محلات پایان یافت

مسابقات بدمینتون جوانان و بزرگسالان مرکزی در محلات پایان یافت

اراک- دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی گفت: مسابقات انتخابی بدمینتون مردان استان مرکزی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شناخت نفرات برتر در محلات پایان یافت.

مرتضی آزادخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات انتخابی بدمینتون مردان استان مرکزی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو گروه یک نفره و دو نفره به صورت مجزا روز جمعه در محلات برگزار شد.

دبیر هیأت بدمینتون استان مرکزی افزود: در این رقابت‌ها در بخش انفرادی بزرگسالان محمد حسن نقدی از اراک بر سکوی نخست ایستاد، مهدی بندی از اراک نایب قهرمان شد و مسعود نجفی از دلیجان و شهریار محمدی از اراک به طور مشترک سوم شدند.

آزادخانی خاطرنشان کرد: در بخش دو نفره بزرگسالان نیز مسعود نجفی و سپهر صادقی از دلیجان مقام نخست را به دست آوردند. محمدحسین نقدی و محمد بندی از اراک در جایگاه دوم ایستادند. سینا علیزاده و محمد نادعلی از محلات بر سکوی سوم تکیه زدند.

دبیر هیأت بدمینتون استان مرکزی اظهار داشت: در بخش انفرادی جوانان هم مهدی بندی از اراک مقام اول را به خود اختصاص داد. محمد حسین نقدی از اراک نایب قهرمان شد و امیرحسین رئیس اکبری از محلات و احمد رئوفی از اراک به طور مشترک سوم شدند.

به گزارش مهر، آزادخانی بیان داشت: در بخش دو نفره جوانان هم محمد حسین نقدی و مهدی بندی از اراک مقام نخست را کسب کردند. امیرحسین رئیس اکبری و محمد صالح میرزایی از محلات در جایگاه دوم قرار گرفتند. امیررضا نجف زاده و پرهام سلیمی از محلات به همراه احمد رئوفی و کسری کیوان پور از اراک به طور مشترک سوم شدند.

دبیر هیئت بدمینتون استان مرکزی یادآور شد: نفرات برتر مسابقات جوانان در مسابقات رنکینگ جوانان کشور که از تاریخ سوم لغایت ششم ماه آینده در کرمان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین نفرات برتر مسابقات بزرگسالان نیز در مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور که از دهم لغایت سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اراک برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

آزادخانی بیان داشت: سید حسین عرب (سرداور)، ماشاالله محمدزاده، مبین حسنی، محمود رسوخی، حسین همتیان، حسین دلاوری و نصرالدین طوسی داوری مسابقات را بر عهده داشتند. همچنین مرتضی آزادخانی به عنوان مسئول فنی بر این رقابت‌ها نظارت داشت. این رقابت‌ها زیر نظر هیئت بدمینتون استان مرکزی به مسئولیت محمد عبدی پیگیری شد.

کد خبر 4588901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha