۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین: 

۷۲۴ فقره متقاضی دریافت تسهیلات بهین یاب در قزوین ثبت نام کرده اند

۷۲۴ فقره متقاضی دریافت تسهیلات بهین یاب در قزوین ثبت نام کرده اند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۷۲۴ فقره درخواست تسهیلات بهین یاب در بخش صنعت و معدن استان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نبیل در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که روز شنبه در استانداری برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب در رونق تولید و مصوبات کارگروه سال ۹۷ ارائه کرد.

نبیل بیان کرد: از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۹۹ جلسه کارگروه تسهیل و همچنین در سال گذشته تعداد ۳۳ جلسه اصلی برگزار شد و تاکنون ۷۲۴ فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت در استان قزوین ثبت شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: تاکنون ۲۱۹ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۲۹۹ میلیارد تومان در سال ۹۷ در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل استان قزوین همچنین از ثبت نام ۲۸۳ فقره در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین سال گذشته تعداد ۲۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه گفت: در سال گذشته سهم استان قزوین از تسهیلات رونق تولید ۱,۳۰۰ میلیارد تومان بود که از این میزان مبلغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در اختیار بانک‌های دولتی و ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت.

کد خبر 4589442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha