۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۰۶

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

گازرسانی به روستاها یک گام در تحقق عدالت اجتماعی است

 گازرسانی به روستاها یک گام در تحقق عدالت اجتماعی است

بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اقداماتی چون گازرسانی به مناطق روستایی یک گام مهم در تحقق عدالت و بهره‌مندی همه مردم جامعه از منابع است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از اهداف نظام اسلامی که در قانون اساسی بر آن تأکید شده، رسیدن به عدالت است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تا رسیدن به عدالت فاصله زیادی داریم، بیان کرد: این فاصله زیاد با عدالت نه به علت مشکل در قانون، بلکه به واسطه افراد اختلاس‌گر و با حقوق‌های نجومی در جامعه به وجود آمده است.

عبادی ادامه داد: البته در همین شرایط اقدامات بسیار خوبی چون گازرسانی به مناطق روستایی یک گام مهم در تحقق عدالت و بهره مندی همه مردم جامعه از منابع است.

وی با بیان اینکه برخی از روستاییان هزینه انشعاب گاز را ندارند، افزود: با قطع سهمیه نفت پس از اتصال آن روستا به شبکه گاز، روستائیانی که نتوانسته‌اند به علت مسائل مالی مشترک شرکت گاز شوند، با مشکلاتی رو به رو می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: برای مردمی که ۷۰ سال قبل زندگی می‌کردند، مواهبی چون گاز یک افسانه بود که یادآوری آن روزها زمینه‌ساز شکر و سپاس به درگاه الهی برای این نعمت را به وجود می‌آورد.

کد خبر 4591076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha