۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع):

خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده نوعی جهاد در راه خدا است

خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده نوعی جهاد در راه خدا است

ری- تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده را نوعی جهاد در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد محمدی ری شهری عصر دوشنبه در دیدار نوروزی مسئولان ادارات شهرستان ری با اشاره به بارش رحمت الهی در ابتدای سال طی سخنانی اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که در اثر بارش‌های اخیر بوجود آمد این مشکلات همراه با نعمت‌هایی نیز بود که باید شاکر نعمات باشیم.

محمدی ری شهری در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده را نوعی جهاد در راه خدا است افزود: جاری شدن سیل و از بین رفتن اموال مردم مشکلاتی را برای مردم مناطق سیل زده بوجود آورد اما همین کمک‌ها سبب شد تأثیر بسیار سازه انده ای بر روی مردم داشته باشد و این اتفاق ناخوشایند نوعی وحدت در میان مردم پدید آورد و این اتحاد و همبستگی توسط همه مردم به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی نقاط حادثه‌خیز و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات بخش‌های آسیب پذیر شهرها و روستاها باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد گفت: بل از وقوع حادثه آن را مدیریت و یا حداقل خسارت آن را کاهش داد لذا نیازمند این مورد مهم هستیم که زیرساخت‌های مورد نیاز به خوبی و در کوتاه‌ترین زمان در کشور توسط مسئولین فراهم شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بیان داشت: مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه گذشته همواره دشمنان را مأیوس کرده و این مقاومت تجربیات خوبی برای مردم بوده است لذا باید بدانیم که سنگ اندازی دشمنان در راه توسعه کشور در طول ۴۰ سال گذشته انقلاب هموا ره وجود داشته است و دشمنان به طور مستمر برای براندازی نظام برنامه ریزی کرده اند.

محمدی ری شهری با اشاره به اینکه مقاومت امروز ملت ایران در برابر تحریم‌ها، فشارها و مشکلات از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود گفت: ملت غیور ایران با دسا خالی در برابر صدام ایستادند و این ایستادگی و اقتدار سپاه، ارتش و نیروهای نظامی نیز به علت کسب تجربه دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: پیشرفت و توسعه علمی و فناوری در حوزه‌های مختلف طی دوران تحریم‌ها نمایان شده که این موضوع نشانگر قدرت و استقامت ملت ایران در برابر هر قدرت جهانی است و ایران تنها کشوری است که در عرصه بین المللی و جهانی مقابل ابرقدرت‌ها و استکبار غرب و شرق با اقتدار و سربلندی ایستاده است.
 

کد خبر 4591892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha