۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۱

مدیرمخابرات منطقه زنجان:

هیچگونه قطعی ارتباطات مخابراتی دراستان زنجان نداشتیم

هیچگونه قطعی ارتباطات مخابراتی دراستان زنجان نداشتیم

زنجان-مدیرمخابرات منطقه زنجان گفت: با وجود بارش شدید باران و شرایط خاص جوی در روزهای نخست سال، به همت کارکنان مخابرات منطقه زنجان هیچگونه قطعی ارتباطات مخابراتی دراستان زنجان نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت مخابرات استان زنجان، با اشاره به وضعیت اضطراری جوی پیش آمده‌ی ابتدای سال در کشور افزود: با توجه به بارش‌های مداوم باران در ابتدایی‌ترین روزهای سال شاهد خسارت‌های سنگین به هموطنان عزیزمان در نقاط مختلف بودیم که شیرینی جشن نوروز را به کاممان تلخ کرد.

وی در مورد اقدامات مخابرات منطقه زنجان اظهار داشت: پس از هشدارهای ستاد بحران در مورد احتمال بروز سیل در استان زنجان، مخابرات منطقه زنجان با در نظر گرفتن وضعیت بحرانی کشور، با آمادگی پیش بینی‌های لازم را برای ارتباط پایدار اتخاذ کرد.

مدیر مخابرات منطقه زنجان در توضیح بیشتر فعالیت‌های انجام شده گفت: با حضور به موقع مدیران ارشد و میانی در ستاد و رصد دائمی وضعیت ارتباطی شهرستانهای تابعه و راهنمایی‌های لازم و ارتباط مستمر با رؤسای ادارات تابعه، ارتباط تلفن‌های ثابت، سیار و دیتا در سطح استان پایدار بود که این امر نشان دهنده‌ی عزم جدی کلیه همکاران حوزه‌های فنی و ستادی بود.

جدیدی افزود: خوشبختانه روحیه تعامل و همکاری و احساس مسئولیت کلیه کارکنان مخابرات منطقه زنجان، همواره نشانگر علاقه‌ی آنها به شرکت مخابرات ایران بوده است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان تصریح کرد: به همت کارکنان مخابرات منطقه زنجان هیچ‌گونه قطعی ارتباطی را در استان زنجان نداشتیم و اکنون که شرایط جوی در کشور متعادل شده است، کارکنان مخابرات زنجان علاوه بر کمک‌های مالی به سیل زده گان، با آمادگی کامل وبصورت داوطلبانه برای کمک به هموطنان سیل زده آماده هستند.

کد خبر 4593835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha