۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

هر تیمی جلوی تماشاگران گرگانی بازنده است

هر تیمی جلوی تماشاگران گرگانی بازنده است

گرگان – کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تماشاگران گرگانی باز هم نشان دادند که بهترین هستند و با این تماشاگران هر تیمی جلوی ما بازنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک نظافت بعدازظهر پنجشنبه پس از پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل شیمیدر تهران در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما توان ما خیلی بیشتر از این است و می‌توانیم هر تیمی را به راحتی شکست دهیم.

وی افزود: تیم ما فقط نیاز به همبستگی داشت که به دست آمده و در دیدار فردا هم برای پیروزی می‌جنگیم و هیچ مانعی جلودارمان نیست.

نظافت با تشکر از تماشاگران گرگانی خاطرنشان کرد: تماشاگران گرگانی باز هم نشان دادند که بهترین هستند و با این تماشاگران هر تیمی جلوی ما بازنده است.

تمام فکر و ذهن بازیکنان معطوف به بازی فردا است

عدنان دورقی دیگر بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم گفت: پس از بازگشت از تهران ریکاوری و تمرینات خوبی انجام دادیم و تمرکز لازم را به دست آوردیم و در نهایت با حمایت هواداران پیروز شدیم.

وی افزود: بازی فردا هم شرایط خاص خودش را دارد و تمام فکر و ذهن بازیکنان معطوف به این بازی است و امیدواریم با ارائه یک بازی منطقی راهی فینال شویم.

لازم به ذکر است؛ در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۱ بر ۶۴ تیم شهرداری گرگان به پایان رسید تا نماینده گرگان در مجموع دو بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

کد خبر 4594793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha