۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹

پرتاب صندلی ها به زمین؛

درگیری هواداران تبریزی با شجاعی/هواداران ورزشگاه را ترک نمی کنند

درگیری هواداران تبریزی با شجاعی/هواداران ورزشگاه را ترک نمی کنند

تبریز- درگیری هواداران تبریزی با شجاعی و دژاگه بعداز باخت تراکتورسازی برابر پیکان باعث ایجاد جو ملتهب در ورزشگاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی بازی دو تیم تراکتورسازی و پیکان با شکست تراکتوری‌ها همراه بود و از دقایقی پیش به اتمام رسیده ولی برخی از هواداران به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمشان معترض هستند و ورزشگاه را ترک نمی‌کنند.

در پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان چند نفر از هواداران به درون میدان رفته و با مسعود شجاعی درگیری فیزیکی پیدا کردند. بعد از این ماجرا دژاگه نیز می‌خواست وارد درگیری شود که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شد.

هواداران هنوز در سکوهای ورزشگاه حضور دارند و شعارهایی علیه داور بازی و بازیکنان تیمشان سر می‌دهند. آنها شعار بازیکن بی غیرت نمی خوایم سر می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا جو ورزشگاه ملتهب شود.

صندلی‌های زیادی نیز به نشانه اعتراض در ورزشگاه شکسته شده است.

جو ورزشگاه یادگار امام تبریز هم اکنون ملتهب است و محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی سعی در آرام کردن هواداران تیمش دارد. او بعداز گفتگو با هواداران به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت.

هواداران دو دسته شده اند و گروهی از آنها در این بین همچنان معتقد هستند که باید از تراکتور حمایت شود و گروهی دیگر نیز علیه بازیکنان تیمشان شعار سر می‌دهند.

خبرنگاران در پایان این بازی در جایگاه خود محبوس شدند و به دلیل جو متشنج ورزشگاه در این جایگاه ماندند.

کد خبر 4595176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خودم IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      0 1
      با این اوصاف تبریز برای بازی تراکتور و پرسپولیس امن نیست و اون بازی یا باید در ورزشگاه بی طرف برگزار بشه یا بدون تماشاگر
    • mahdi IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      1 2
      کسی که طاقت باخت نداره ورزشگاه نره. بازیکن هم آدمه و اشتباه میکنه. ولی تو ورزشگاه های ما متاسفانه توهین و وحشیگری مد شده و باید فکری به حالش کرد. کشور داره به سمت خیلی بدی پیش میره فرهنگ تو جامعه از بین رفته و چیزای دیگه جایگزینش شده
    • ابوالفضل IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      1 0
      متاسفانه تفرقه بنداز قهرمان شو، فلسفه وجودی فدراسیون به خاطر قهرمانی دوردونه های پایتخت است. عیبی نداره سپاهان قهرمان میشه به امید خدا