۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۵۰

مسئول برگزاری جشنواره ورزشی سلامت دانش آموزی خبر داد

ارائه نمایشهای ورزش کهن باستانی درجشنواره ورزشی دانش‌آموزان آران

ارائه نمایشهای ورزش کهن باستانی درجشنواره ورزشی دانش‌آموزان آران

آران و بیدگل- مسئول برگزاری جشنواره ورزشی سلامت دانش آموزی گفت: ارائه نمایش‌های ورزش کهن باستانی از برنامه های ویژه جشنواره ورزشی دانش‌آموزان آران و بیدگل بود.

محمد رضا جارچی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه جشنواره ورزشی سلامت دانش آموزی با حضور بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز دوره ابتدایی آران و بیدگل در محل باشگاه باستانی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این جشنواره دانش آموزان ابتدایی به ارائه نمایش‌های ورزش کهن باستانی در بخش‌های مختلف پرداختند و از ورزشکاران برتر تیمی و فردی تقدیر شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه دانش‌آموزان به مدیریت پیشگیری و مدیریت انفعالی ابراز داشت: دانش‌آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که ورزش را در رأس برنامه‌های روزانه خود قرار دهند.

مسئول برگزاری جشنواره ورزشی سلامت دانش آموزی بیان داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور جمهوری اسلامی ایران هستند از این‌رو باید به سلامت و تندرستی خود با انجام فعالیت‌های بدنی و مصرف غذاهای سالم توجه کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان توجه داشته باشند که بی‌توجهی به اصول اولیه زندگی در زمینه تندرستی و سلامت با مصرف بی‌رویه خوراکی‌ها و تنقلات غیراستاندارد سلامتی آنها را در آینده با مشکل مواجه می‌کند.

کد خبر 4598671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha