۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل مطرح کرد؛

ثبت ۱۱۶۴ پروند تخلفاتی در تعزیرات حکومتی اردبیل

ثبت ۱۱۶۴ پروند تخلفاتی در تعزیرات حکومتی اردبیل

اردبیل - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته در کل استان هزار و ۱۶۴ فقره پرونده تخلفاتی ثبت، مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی آذر ظهر چهارشنبه در خصوص بررسی پرونده‌های مربوط در تعزیرات حکومتی استان اردبیل متذکر شد: در بخش کالا و خدمات تعداد ۸۱۶ فقره پرونده، در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد ۹۰ فقره و در بخش بهداشت دارو و درمان تعداد ۲۵۸ فقره پرونده مورد رسیدگی تعزیرات حکومتی استان قرار گرفته است.

عضو شورای قضائی استان در ادامه افزود: با ارجاع پرونده به شعب اداره کل پرونده متخلفین با قید فوریت مورد رسیدگی واقع و متخلفان بر اساس قانون به پرداخت مبلغ ۲۱۴ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی اضافه کرد: گشت تلفیقی تعزیرات حکومتی به صورت مداوم خصوصاً در ماه مبارک رمضان در بازار به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی به صورت فعال برگزار خواهد شد و چنانچه تخلفی مشاهده شود بدون اغماض با افراد متخلف برابر قانون برخورد شده و حکم قانونی به موقع اجرا خواهد گردید.

رسیدگی به پرونده قاچاق ترقه خارجی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: در پی گزارش بازرسان و مأمورین نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط مقادیر انبوهی ترقه خارجی در انواع مختلف به ارزش یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال از یک خودروی عبوری پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

به گفته وی با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی موضوع در شعبه دوم مورد رسیدگی و صدور حکم واقع گردید.

رحیمی آذر یادآور شد: با توجه به محتویات پرونده و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز تشخیص و شعبه فرد متخلف را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت جهت معدومی به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

کد خبر 4599282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha