۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

اقدامات سلامت محور در مدارس اردبیل توسعه می‌یابد

اقدامات سلامت محور در مدارس اردبیل توسعه می‌یابد

اردبیل - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با نهایی شدن تفاهم نامه پروژه‌های آموزش و پرورش در برنامه جامع سلامت استان اردبیل اقدامات سلامت محور در مدارس توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت اخوان اکبری پیش از ظهر یکشنبه در جریان امضای تفاهم نامه پروژه‌های آموزش و پرورش در برنامه جامع سلامت استان اردبیل تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین پروژه‌های نهایی شده در قالب تفاهم نامه سالانه حوزه اداره کل آموزش و پرورش، می‌توان به توسعه مدارس پویا، مداخلات در خصوص افزایش آگاهی دانش آموزان، مدیران و اولیا نسبت به بیماری‌های غیر واگیر و عوامل خطر آن و در نهایت توسعه اقدامات سلامت محور در تعامل با معاونت امور بهداشتی دانشگاه اشاره کرد.

وی افزود: در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مجری تدوین برنامه جامع سلامت استان با مسئولان آموزش و پرورش و معاونین مربوطه، برنامه مداخلات، پروژه‌ها و برآمده‌ای نهایی برنامه جامع سلامت استان در حوزه آموزش و پرورش از سوی مجری تدوین برنامه ارائه گردید و در ادامه مسائل مربوط به این موضوع مورد بحث و بررسی عملیاتی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید برنقش و جایگاه آموزش و پرورش در ترویج سبک زندگی سالم و ارتقای سواد سلامت، یادآور شد: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه آگاهی اجتماعی در زمینه سلامت فردی و اجتماعی است.

کد خبر 4602274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha