۲۱ اسفند ۱۳۸۵، ۱۴:۱۳

پخش کمدی "پیرمردان غرغرو" از شبکه چهار

پخش کمدی "پیرمردان غرغرو" از شبکه چهار

فیلم سینمایی "پیرمردان غرغرو" به کارگردانی دانلد پتری در ایام نوروز از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمدی "پیرمردان غرغرو" با بازی جک لمون، والتر ماتائو و آن مارگارت محصول 1993 آمریکا است. فیلم را دانلد پتری بر مبنای داستانی از مارک استیون جانسن کارگردانی کرد. داستان درباره جان و مکس، دو پیرمرد غرغروست که در همسایگی هم زندگی می‌کنند. آنها همیشه با هم دعوا دارند و مدام به هم توهین می‌کنند.

در واقع جان و مکس 50 سال است که با هم مشکل دارند. تا اینکه یک روز زنی به نام آریل به خانه رو به روی آنها نقل مکان می‌کند. از اینجا رقابت دو پیرمرد بیشتر می‌شود. برجس مردیت، داریل هانا و کوین پولاک از دیگر بازیگران این فیلم 103 دقیقه‌ای هستند که با بودجه‌ای 1/35 میلیون دلاری ساخته شد و در آمریکا 70 میلیون دلار فروخت. پتری تا پیش از "پیرمردان غرغرو" بیشتر در تلویزیون فعالیت داشت.

از دیگر فیلم‌های سینمایی او می‌توان به "مریخی محبوب من" (1999)، "خانم مادرزاد" (2000) و "به هوسپورت خوش آمدید" (2004) اشاره کرد. مارک استیون جانسن، فیلمنامه‌نویس "پیرمردان غرغرو"، دنباله این فیلم را هم نوشت که در 1995 با نام "پیرمردان غرغروتر" به کارگردانی هاوارد دوچ ساخته شد. استیون جانسن اخیراً فیلم بسیار پرفروش "روح سوار" با بازی نیکلاس کیج را روانه سینما کرد که خودش هم آن را کارگردانی کرده است.

والتر ماتائو که هنگام بازی در "پیرمردان غرغرو" 73 سال داشت، پس از پایان فیلمبرداری فیلم در زمستان بسیار سرد مینه‌سوتا به خاطر ابتلا به ذات‌الریه حاد در بیمارستان بستری شد.

کد خبر 460238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha