۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸

معاون جمعیت هلال احمر استان سمنان:

مردم استان سمنان ۲۴۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند

مردم استان سمنان ۲۴۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند

سمنان - معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سمنان بابیان اینکه ۲۴۰ میلیون تومان در پایگاه‌های این جمعیت برای سیل زدگان جمع آوری شد، گفت: فراخوان جمع آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه خواهد داشت.

ابراهیم احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۲۴۰ میلیون تومان در صندوق پایگاه‌های هلال احمر سراسر استان سمنان برای کمک به سیل زدگان جمع‌آوری شده است، ابراز داشت: این رقم جدای از پرداخت‌هایی که مردم خودشان مستقیم به حساب هلال احمر واریز کردند با احتساب این موارد و کمک‌های غیر نقدی این مبلغ بسیار فراتر خواهد بود.

وی بابیان اینکه کمک‌های غیر نقدی هم استانی‌ها با ۱۵ دستگاه خودرو به چهار استان لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان ارسال شده است، اضافه کرد: این کمک‌ها مواردی نظیر مواد غذایی و بهداشتی، مواد شوینده، پتو، لباس و غیره را شامل می‌شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه فراخوان کمک به سیل زدگان همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: با توجه به اینکه هلال احمر نیازهای مردم سیل زده را بهتر شناسایی کرده است و با قیمت پایین‌تری دسترسی به خرید اجناس و مایحتاج مردم دارد لذا کمک‌های نقدی مردم بهتر می‌تواند در رفع مشکلات مردم سیل زده کشور مؤثر باشد.

احسانی بابیان اینکه ۸۰ نفر از اعضای داوطلبان هلال احمر استان سمنان کمک به سیل زدگان نواحی مختلف کشور مشارکت کردند، تصریح کرد: در صورتی که از سوی این چهار استان فراخوان و اعلام نیاز داده شود این آمادگی در سطح نیروهای داوطلب هلال احمر وجود دارد تا بار دیگر برای امداد رسانی عازم منطقه شوند.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های هلال احمر سطح استان سمنان اماده دریافت کمک‌های مردمی است، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند با واریز وجه به حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر یا شماره گیری کد دستوری #۱۱۲* در کمک به هموطنان سیل زده مشارکت و همکاری کنند.

کد خبر 4603648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha