۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۸

در دیدار با نماینده ولی فقیه مطرح شد:

کمک ۴ میلیاردی گیلانیان به مناطق سیل زده/تجهیز۵۰۰ واحد مسکونی

کمک ۴ میلیاردی گیلانیان به مناطق سیل زده/تجهیز۵۰۰ واحد مسکونی

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک ۴ میلیارد تومانی مردم این استان به مناطق سیل زده، گفت: ساخت و تجهیز ۵۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان بر عهده استان گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت مناطق سیل زده معین گیلان با آیت الله فلاحتی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۴ میلیارد تومان کمک‌های مردم استان گیلان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

عبدالله پور با بیان اینکه ساحت ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در استان گلستان با استفاده از کمک‌های مردمی استان گیلان در دستور کار قرار دارد، افزود: این واحدها متعلق به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان گلستان است.

کمک ۳۰ میلیونی مساجد با ساخت مسکن در مناطق سیل زده

در ادامه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز اظهار کرد: گیلان استان معین ساخت و تجهیز ۵۰۰ واحد مسکونی با استفاده از کمک‌های مردمی در گلستان معرفی شده است.

سرهنگ حسین توشه با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی ۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: از این مبلغ ۴۰ میلیون تومان وام، ۱۰ میلیون تومان بلاعوض از طرف دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مساجد جمع آوری شده و برای ساخت هر کدام از واحدهای مسکونی اختصاص داده می‌شود.

کد خبر 4604427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha