۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۲۱

همزمان با سفر رئیس جمهور به کرمانشاه صورت گرفت؛

تحویل ۴۱۲ واحد مسکن مهر به حاشیه‌نشینان محله غم‌تسلی

تحویل ۴۱۲ واحد مسکن مهر به حاشیه‌نشینان محله غم‌تسلی

کرمانشاه_ ۴۱۲ واحد مسکن مهر همزمان با سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به حاشیه‌نشینان محله غم‌تسلی تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه تحویل ۴۱۲ واحد مسکن مهر به حاشیه‌نشینان محله غم‌تسلی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اظهار داشت: از پروژه‌های مهم ساماندنی حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیررسمی افتتاح این واحدها در محله غم تسلی است.

وی با بیان اینکه امروز ۴۱۲ واحد به مردم این محله تحویل داده شده است، افزود: این واحدها در قالب پروژه مسکن مهر است که از سال گذشته آغاز و با شتاب خوبی به پایان رسید.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تمام مردم ساکن در این منطقه حاشیه نشین به این واحدها منتقل شده‌اند و محیط قبلی که مردم در آنجا ساکن بودند تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا هیچ وجهی از مردم برای تحویل این واحدها دریافت نشده است، عنوان کرد: دفترچه‌های اقساط این واحدها به مردم تحویل داده شده است.

اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای این منطقه در دست اجراست و از این محل به عنوان فضای سبز و ایجاد خدمات عمومی استفاده می‌شود.

وی بیان داشت: این پروژه امروز به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

کد خبر 4605831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha