۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۰:۰۳

استاندار یزد:

تعامل جامعه کارگری و دولت و کارفرمایان باید ‌تقویت شود

تعامل جامعه کارگری و دولت و کارفرمایان باید ‌تقویت شود

یزد- ‌استاندار یزد ضمن تاکید بر پیگیری جدی مطالبات کارگران استان، ‌خواستار تقویت تعامل جامعه کارگری، دولت و کارفرمایان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران استان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: رویکرد دولت و مدیریت ارشد استان، حمایت از جامعه کارگری و پیگیری جدی مطالبات آنهاست.

طالبی ادامه داد: فضای بسیار خوبی در استان برای رفع مشکلات کارگران وجود دارد که باید آن را قدر بدانیم و رویکرد دولت و سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت ارشد استان نیز، حمایت از کارگران و پیگیری مطالبات آنها در حوزه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: تحریم‌های ظالمانه کشور را با مشکلاتی مواجه کرده اما باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود.

استاندار یزد به وجود تشکل‌های کارگری قوی در استان یزد اشاره کرد و گفت: این تشکل‌ها با جدیت پیگیر مسائل جامعه کارگری هستند و در جهت دفاع از حقوق کارگران تلاش می‌کنند.

طالبی ادامه داد: در سال رونق تولید نقش کارگران بسیار حساس است و آن چیزی که در استان به آن نیاز داریم، تقویت ارتباط و تعامل سه جانبه جامعه کارگری، دولت و کارفرمایان است و وجود این اعتماد و تعامل، هر اقدام مثبتی را بین این ارکان می‌توانیم انجام دهیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان آمادگی آن را دارد که مشکلات کارگران را با جدیت در حوزه‌های مختلف از جمله بحث مسکن رفع نماید.

طالبی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین مدیران استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای رفع مشکلات جامعه کارگری وجود دارد، اظهار امیدواری کرد: عملکرد خوبی را در حوزه توجه به مطالبات کارگران در استان از خود باقی گذاریم.

به گزارش مهر، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، از جامعه کارگری و کارفرمایی استان تجلیل شد.

کد خبر 4606123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha