۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۴۰

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:

سالی که هیچ کس به ما شانس قهرمانی نمی داد قهرمان شدیم

سالی که هیچ کس به ما شانس قهرمانی نمی داد قهرمان شدیم

آبادان - سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: چه بهتر از این که در سالی که حتی یک درصد هم برای ما حساب باز نمی کردند و هیچ شانس قهرمانی را به ما نمی دادند، توانستیم قهرمان شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، هماد سامری عصر امروز پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خستگی بازیکنان هر دو تیم در چند بازی اخیر، کیفیت بازی را خیلی پایین آورده بود، شرایط بازی امروز مانند دیروز نبود، ای کاش میان این دو بازی یک روز استراحت داشتیم تا بازیکنان بتوانند با کیفیت بهتری بازی کنند.

وی افزود: ما این فصل را خوب شروع نکردیم، مشکلات زیادی داشتیم البته نمی‌خواهم در مورد مشکلات حرف بزنم که کام کسی تلخ شود الان زمان شادی است، بازیکنانمان با غیرت ایستادند، جنگیدند و در این مدت مسائل زیادی را دیدند اما یک بار هم پا پس نکشیدند و مزد همدلی، کنار هم بودن و تیم بودنمان را گرفتیم و چه بهتر از این که توانستیم در سالی که حتی یک درصد هم برای ما حساب باز نمی‌کردند و به هیچ وجه شانس قهرمانی را به ما نمی‌دادند، توانستیم قهرمان شویم و از این بابت خدا را شاکریم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پاسخ به اینکه برای فصل آینده با نفت می‌مانید یا خیر، تصریح کرد: همیشه در پایان هر فصل سر نخواستن ما دعوا است اما در حال حاضر پیشنهادی ندارم، بازی‌ها تازه تمام شده اما اگر پیشنهاداتی هم داشته باشم به طور صد در صد آبادان اولویت نخست من برای انتخاب است، آبادان شهر من است و به طور واقعی دوستش دارم و با تمام وجود برایش کار می‌کنم.

سامری یادآور شد: با مسئولان صحبت کردم، تیم نفت کمتر از چهار ماه دیگر بایستی در مسابقات اصلی آسیایی شرکت کند، امیدوارم به طور سریع جلسات برگزار شود، مجوزهای را بگیرند و از تیم به شکل واقعی حمایت کنند.

کد خبر 4606762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha