۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳

در گفت‌وگو با مهر مشخص شد

دو کتاب کودک از اسماعیل الله‌دادی به بازار می‌آید

دو کتاب کودک از اسماعیل الله‌دادی به بازار می‌آید

اسماعیل الله‌دادی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان از انتشار کتاب داستان «یک راه خوب» و مجموعه شعر «انگشتمو می‌لیسم» برای مخاطبان کودک و خردسال خبر داد.

الله‌دادی، شاعر و نویسنده یا اعلام این خبر درباره به خبرنگار مهر گفت: دو کتاب «یک راه خوب» و «انگشتمو می‌لیسم» را به تازگی به ناشر سپرده‌ام که انتظار می‌رود به زودی روانه بازار کتاب شد.

وی درباره داستان کودک «یک راه خوب» توضیح داد: انتشارات به‌نشر چند وقت پیش از حدود ۴۰ نویسنده کودک خواست که یک داستان مذهبی درباره امام رضا (ع) برای بچه‌ها بنویسند که من هم در این فراخوان داستان «یک راه خوب» را نوشتم و ارائه کردم.

وی افزود: این داستان کودک درون‌مایه مذهبی دارد و توسط دبیر این مجموعه در انتشارات به‌نشر تأیید شده و در حال حاضر مراحل پایانی آماده‌سازی را می‌گذراند و به زودی روانه بازار کتاب خواهد شد.

الله‌دادی همچنین درباره مجموعه شعر خردسالش که به ناشر سپرده است، گفت: یک مجموعه شعر حاوی ۱۰ شعر خردسال را به تازگی به انتشارات آبرنگ تحویل دادم با عنوان «انگشتمو می‌لیسم». این مجموعه شعر که روایتی از جهان پیرامون را به بچه‌ها ارائه می‌دهد، توسط انتشارات آبرنگ به زودی چاپ و در دسترس مخاطبانش قرار می‌گیرد.

کد خبر 4610639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha