۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

طرح ضیافت الهی ویژه ماه رمضان در استان سمنان آغاز شد

طرح ضیافت الهی ویژه ماه رمضان در استان سمنان آغاز شد

سمنان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای طرح ضیافت الهی در ۳۴ بقعه و امامزاده استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: انس با قرآن برنامه محوری این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله واحدی ظهر سه شنبه همزمان با آغاز طرح ضیافت الهی، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اوقاف سمنان بیان کرد: این طرح در ۳۴ امامزاده استان با ویژه برنامه‌هایی مانند کرسی تلاوت، تفسیر قرآن، مراسم دعا و مناجات، نصب ادعیه روزانه، ترتیل خوانی، جز خوانی و کریم و… برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته استقبال کم نظیری از ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان سمنان صورت گرفت، افزود: برگزاری اعمال مشترک ماه مبارک رمضان و همچنین انس با قرآن، در بقاع مجری طرح از مهمترین برنامه‌های ضیافت الهی سال ۹۸ به مانند سال قبل است.

برپایی غرفه ترویج وقف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه در این طرح ضیافت افطاری در بقاع متبرکه نیز برگزار می‌شود، ابراز کرد: برای استفاده آحاد مردم از این طرح، غرفه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی نیز تا پایان ماه مبارک با استقرار روحانیان و کارشناسان مسائل دینی برپا می‌شوند.

واحدی بیان کرد: گفتمان‌های دینی، تصحیح قرائت نماز، کودک و نوجوان با حضور روحانی متخصص از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه غرفه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با موضوعات افطاری، اطعام، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم، وقف مصحف شریف و موضوعاتی که امروز مورد نیاز جامعه هستند نیز از جمله برنامه‌های طرح ضیافت الهی است، بیان کرد: استان سمنان خوشبختانه از ظرفیت خوبی در زمینه واقفان نیک اندیش برخوردار است.

کد خبر 4610868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha