۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۹

فرماندار پیشوا:

استقرارصنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی دراولویت شهرک صنعتی پیشوا است

استقرارصنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی دراولویت شهرک صنعتی پیشوا است

پیشوا- فرماندار پیشوا با اشاره به قابلیت شهرستان در بخش کشاورزی گفت: استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی این بخش و صنایع غذایی در اولویت شهرک صنعتی پیشوا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعت استان تهران با بیان اینکه شهرستان از نظر اقتصادی در بخش کشاورزی دارای ظرفیت خوبی است، اظهار داشت: این در حالی است که صنعت در شهرستان بسیار ضعیف است و ضروری است از ظرفیت کشاورزی جهت توسعه صنعتی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی افزود: بنا داریم با توجه به پتانسیل شهرستان در بخش کشاورزی، بیشتر صنایع تبدیلی و تکمیلی این بخش و صنایع غذایی را در شهرک صنعتی پیشوا مستقر کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا به موقعیت شهرک صنعتی پیشوا اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاران همواره سهل الوصول ترین و پیشرفته‌ترین شهرک‌ها را انتخاب می‌کنند؛ لذا باید مشوق‌هایی را برای سرمایه گذاری در پیشوا در نظر گرفت.

وی در ادامه خواستار خروج شهرک از شعاع ۱۲۰ کیلومتر، تخفیف در تعرفه‌ها، قیمت اولیه، تقسیط و تنفس برای سرمایه گذاران شهرک صنعتی پیشوا شد.

عباسی در ادامه گفت: در سال گذشته مکاتباتی با استانداری در این خصوص صورت گرفت و نگاه مثبتی در مجموعه استان وجود دارد که امیدواریم با حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سال ۹۸ سال آبادانی شهرک صنعتی پیشوا باشد.

کد خبر 4611181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha