۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۰۴

معاون استاندار کرمانشاه:

اجرایی نشدن مصوبات ستاد تسهیل باید ریشه یابی شود

اجرایی نشدن مصوبات ستاد تسهیل باید ریشه یابی شود

کرمانشاه_معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: اجرایی نشدن برخی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید ریشه یابی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حاتمی عصر امروز سه شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه موظف است تمام صورت جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را بررسی کند و علت عدم رسیدگی به مصوباتی را که در این ستاد عنوان شده هر چه سریع‌تر اعلام و ریشه یابی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: دستگاه‌های خدمت رسان در صورت داشتن طلب از واحدهای تولیدی و اقتصادی، مصوبات حمایتی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را حاکم بداند.

وی یادآور شد: مهر ماه سال گذشته مصوبه‌ای داشتیم که طی آن قرار شد واحدهای تولیدی که چند مشکل دارند و امکان حل و فصل آن مشکلات توسط یکی از شرکت‌های خدماتی وجود دارد هر روز یک دستگاه برای آنها خط و نشان نکشد.

حاتمی ابراز داشت: دستگاه‌هایی که برای واحدهای تولیدی خط و نشان می کشند و در برابر تولید سنگ اندازی می‌کنند یا با واحدهای تولیدی خصومت و عداوت دارند و یا حرف مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید را به خوبی متوجه نشده‌اند.

محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این نشست به ارائه راهکارها و محورهای اساسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ به منظور رونق تولید پرداخت و گفت: واحدهای تولیدی فعالی که اشتغالشان را حفظ کرده‌اند از اقدامات اجرایی علیه آنها تا پایان سال ۹۹ خودداری کنیم.

کد خبر 4611282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha