۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان:

۱۲ دو و میدانی کار گلستانی به جام کازانف اعزام می‌شوند

۱۲ دو و میدانی کار گلستانی به جام کازانف اعزام می‌شوند

گرگان – رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان گفت: ۱۲ ورزشکار گلستانی به مسابقات بین المللی دو و میدانی جام کازانف قزاقستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحیدرضا میرا صبح شنبه در دیدار رئیس فدراسیون دو و میدانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، اظهار کرد: مسابقات بین المللی دو و میدانی جام کازانف ۱۳ و ۱۴ تیرماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که تیم استان گلستان به عنوان نماینده ایران با ۱۲ ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

وی افزود: هنوز نفرات نهایی اعزامی مشخص نشده اما در تلاش هستیم با ترکیبی از ورزشکاران با سابقه و جوانان در این رقابت‌ها شرکت کنیم و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

میرا در خصوص هزینه‌های این اعزام گفت: با تلاش‌ها و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و موافقت فدراسیون دو و میدانی و اسپانسر در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم.

وی در خصوص شرکت مهتاب موتور افزود: در حال حاضر این شرکت اسپانسر هیئت دو و میدانی استان گلستان است و توانسته‌ایم اقدامات خوبی برای دو و میدانی استان برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح «کشف، هدایت و حمایت استعدادهای دو و میدانی» گلستان با حمایت آقای دامغانی مدیرعامل شرکت مهتاب موتور در استان در حال انجام است.

کد خبر 4613599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha