۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

وضعیت انبارهای استان مرکزی ظرف مدت یک ماه آینده شفاف سازی شود

وضعیت انبارهای استان مرکزی ظرف مدت یک ماه آینده شفاف سازی شود

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: وضعیت انبارهای استان مرکزی بایستی توسط دستگاه‌های مسئول و مرتبط ظرف مدت یک ماه آتی شفاف سازی و انبارهای واقعی از غیرواقعی تفکیک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی صبح دوشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در اراک اظهار داشت: تعیین تکلیف انبارهای استان مرکزی یکی از ضروریات است و این مهم باید با همکاری ادارات صنعت و معدن، علوم پزشکی و دامپزشکی عملیاتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: بایستی انبارهای واقعی از غیرواقعی تفکیک شده و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی نیز در این زمینه به صورت هفتگی نظارت جدی و پیگیرانه داشته باشد.

اکرمی بیان کرد: در رابطه با بحث پایانه‌های بار، حمل و نقل باری و ساماندهی وانت بارها، سازمان‌های حمل و نقل شهرداری‌ها در تمام شهرهای استان ورود پیدا کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: همچنین اقدامات لازم توسط کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای رونق تولید بایستی در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مقرر شده ماهیانه از سه واحد صنعتی توسط این کمیسیون بازدید شود و مسائل مشکلات این واحدها احصا شده و به استانداری اطلاع رسانی شود تا این واحدها از ظرفیت این کمیسیون برای رونق تولید بهره بگیرند.

کد خبر 4615495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha