۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی استقلال سیاسی را هدف قرارداده است

دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی استقلال سیاسی را هدف قرارداده است

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی استقلال سیاسی را هدف قرارداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امامی امین بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: واقعیت این است که شعار امسال که رونق تولید است و این شعار به نوعی مسئولیت تک تک ما را سنگین‌تر می‌کند.

امامی امین با تاکید بر اینکه باید همه کارگزاران اقتصادی دقت نظر داشته باشند افزود: شرایط فعلی خیلی مناسب نیست و از دلایل ناکامی دشمن این است که هنوز پای استقلال اقتصادی ایستاده‌ایم و با همدلی و نگاه مشفقانه می‌توانیم از بزنگاه کنونی عبور کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: امروز از هر زمانی بیشتر به همدلی و معاضدت داریم و بخش اعظمی از مشکلات تولید به نقدینگی و سرمایه در گردش باز می‌گردد و منتظر نمانیم که کسی خارج از کشور به ما کمک کند و باید همه ما در صحنه حاضر باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه همه ارکان در هر سطحی چه بخش خصوصی و چه دولتی همه در یک کشتی سوار هستیم گفت: امروز دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی در واقع استقلال سیاسی را هدف قرار داده است.

امامی امین بیان داشت: ما میراث دار شهدا هستیم و وامدار این عزیزان هستیم و اگر تحریم‌ها نبود ایران مبدل به کشوری می‌شد که موجبات حسرت سایر کشورهای منطقه را پدید می‌آورد.

کد خبر 4615891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha