۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۶

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

۷۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان مناطق محروم پرداخت شد

۷۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان مناطق محروم پرداخت شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان کمک موردی به مددجویان تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید الهی راد بابیان اینکه این اعتبار در قالب کمک موردی و جهیزیه به مددجویان ساکن مناطق محروم این استان پرداخت شده، اظهار کرد: سال گذشته خدمات حمایتی متنوعی در راستای کمک به معیشت و زندگی مددجویان مناطق محروم در قالب خدمات درمانی، جهیزیه، خرید لوازم زندگی و کمک نقدی ارائه شده است.

الهی راد به خرید و توزیع ۳۲ دستگاه آبگرمکن و یک هزار و۳۳۰ دستگاه بخاری و لوازم سرمایشی ویژه مددجویان اشاره کرد و افزود: برای حمایت از دانش آموزان نیز حدود سه هزار بسته تحصیلی و لوازم‌التحریر خریداری و اهدا شده است.

وی در ادامه به ارائه خدمات کمک پزشکی در مناطق محروم خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: حدود ۲۲۰ میلیون تومان برای چشم پزشکی و دندان پزشکی خانوارهای تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اهدای ۲۰۰ کارت هدیه کمک هزینه جهیزیه با سرانه سه میلیون تومان را از دیگر خدمات ارائه شده به مناطق محروم عنوان کرد و افزود: علاوه بر این برای کمک به رفاه این خانوارها نیز سال گذشته ۱۳ هزار خانوار محروم به صورت عادی و تبصره ۱۴ تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند.

الهی راد همچنین به اختصاص چهار میلیارد تومان اعتبار برای تهیه اثاثیه منازل آسیب‌دیده مددجویان در سیل و بارندگی امسال اشاره کرد و ادامه داد: بیش از هفت هزار لوازم منزل در قالب فرش، یخچال، تلویزیون، پتو، موکت، اجاق گاز در قالب این کمک‌ها به خانوارهای مددجو تحویل شده است.

کد خبر 4616059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha