۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران:

فعالیت روابط عمومی در ارزیابی شهرداران اثرگذار است

فعالیت روابط عمومی در ارزیابی شهرداران اثرگذار است

تهران- سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران گفت: فعالیت روابط عمومی در ارزیابی شهرداران اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین بابایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران اظهار داشت: با ابلاغ جدید استاندار تهران، جایگاه مدیران روابط عمومی شهرداری‌ها به جایگاه مشورتی ارتقا می‌یابد و در این راستا فعالیت روابط عمومی در ارزیابی شهرداران اثرگذار است.

بابایی افزود: با دستور استاندار تهران، کلیه موارد حوزه فعالیت روابط عمومی شهرداری‌ها به‌ویژه در حوزه اطلاع رسانی و خبر به صورت مرتب توسط کارشناسان این اداره کل رصد و ارزیابی شده و در صورت قصور و کوتاهی، از امتیاز ارزشیابی شهرداران کسر خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به دغدغه‌های شغلی مدیران روابط عمومی، استاندار تهران در بخشنامه‌ای به کلیه شهرداران این استان، بر تقویت جایگاه حرفه‌ای، شغلی، اداری و فیزیکی تاکید کرده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران اظهار داشت: به منظور هماهنگی بیشتر روابط عمومی‌های استان تهران و با توجه به رویکرد دولت در خصوص موضوع گردشگری والحاق بخش‌های بین الملل به مجموعه واحدهای روابط عمومی، بازرسی‌های دوره‌ای از روابط عمومی‌های استان انجام می‌شود.

کد خبر 4616846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha