۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۴۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

۱۲۰۰ کلاس درس توسط خیّران در استان کرمان احداث شد

۱۲۰۰ کلاس درس توسط خیّران در استان کرمان احداث شد

رفسنجان - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای دولت تدبیر تاکنون هزار و ۲۰۰ کلاس درس توسط خیرین و با همکاری نوسازی مدارس ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسکندری بعدازظهر پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی هنرستان امام رضا (ع) اظهار داشت: هر هفته در استان کرمان به همت خیران شاهد افتتاح یا کلنگ‌زنی یک مدرسه هستیم و آموزش و پرورش استان به خود می‌بالد که از ابتدای دولت قریب به یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس توسط خیرین و با همکاری نوسازی مدارس در استان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: رفسنجان بنیان‌گذار کار خیر در استان کرمان بوده و در همه محافل مردم نیک‌اندیش این شهرستان سر زبان‌ها هستند و در استان خیران این شهرستان سرآمد هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: خانواده امین سال‌ها پیش بنای بسیار خوبی گذاشتند و امروز با این قدم خیر کار بسیار ارزشمندی در تاریخ آموزش و پرورش استان از خود بر جای گذاشتند.

اسکندری نسب یادآور شد: عشق و علاقه می‌خواهد خیر از دنیا بریده و برای آخرت برنامه‌ریزی کرده و برای جامعه دلسوزی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما در آموزش و پرورش استان این است که مدرسه و کلاس درس واقعی داشته باشیم و معتقدیم هر چه بخواهد اتفاق بیفتد از مسیر کلاس و مدرسه می‌گذرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر نیست مشکلات آموزش و پرورش به ویژه در حوزه فضای آموزشی را برطرف کند، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم کارهای خوبی که خیران انجام دادند ادامه پیدا کند.

اسکندری نسب با قدردانی از خانواده امین، تصریح کرد: با عزم و اراده‌ای که در رفسنجان وجود دارد ۱۵ ماه آینده این مدرسه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم به درآمد پایداری در مجموعه‌های آموزشی برسیم بحث کاربری تجاری فضاهای آموزشی در دستور کار آموزش و پرورش است، امروز بیشترین مشکل درحوزه فضای آموزشی نگهداری آن است.

کد خبر 4618714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha