۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۵

امام جمعه قدس خبر داد؛

برگزاری دومین میز خدمت در نماز جمعه شهر قدس

برگزاری دومین میز خدمت در نماز جمعه شهر قدس

قدس- امام جمعه قدس از برگزاری دومین میز خدمت در نماز جمعه شهر قدس خبر داد.

حجت الاسلام رضا جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص راه اندازی میز خدمت در شهرستان قدس گفت: امروز یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان و دومین برنامه میز خدمت مسئولین در نماز جمعه است و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مقرر گردیده که مسئولان شهرستان هر سه ماه یک میز خدمت در مصلی نماز جمعه برگزار کنند.

وی ادامه داد: میز خدمت یکی از برنامه‌هایی است برای پیوند و ارتباط بیشتر و نزدیک تر بین مردم و مسئولان تا بتوانند مشکلات و درخواست‌های خود را از این طریق پیگیری کنند.

جوکار به یکی دیگر از برنامه‌های ملاقات‌های مردمی اشاره کرد و افزود: ما در کنار ملاقات‌هایی که در مساجد برگزار می‌شود سلسله نشست‌های بین مردم و مسئولان در مساجد شهر و روستاها را در برنامه‌های خود داریم که تاکنون ۹ مورد برگزار شده و مردم مشکلات شخصی و محلی خود را در نشست‌ها پی گیر بودند.

امام جمعه قدس تصریح کرد: هدف خدمت به مردم است و با تمام طرح و برنامه‌ها تلاش داریم که مشکلات شهر و روستا و مردم به نحو شایسته ای مرتفع شود.

گفتنی است که برگزاری دومین میز خدمت شهرستان قدس با حضور حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی تمامی ادارات و نهادهای خدمات رسان، در مصلی نماز جمعه شهر قدس و در راستای رسیدگی به درخواست و مطالبات مردم برگزار شد و شهروندان مشکلات و مسائل خود را در این دیدار چهره به چهره به شکل مکتوب و شفاهی پی گیری کردند.

کد خبر 4619095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha