۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۸

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت قزوین:

۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان قزوین پرداخت شد

۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان قزوین پرداخت شد

قزوین-معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین گفت: ۲۳۲ فقره تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب به مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان سال گذشته در استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران لشگری ظهر شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استاندار و مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب' «رونق تولید» و مصوبات کارگروه در سال گذشته ارائه کرد.

وی افزود: تاکنون ۷۸۳ فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی در استان قزوین ثبت شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: ۲۳۲ فقره تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب به مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان در سال گذشته در استان قزوین پرداخت شده است.

لشگری همچنین از ثبت نام ۲۸۰ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد ۲۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین در ادامه این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار یک هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که در صورت تحقق آن برای پنج هزار و ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: در این راستا تاکنون ۸۳ فقره درخواست تسهیلات در بخش‌های مختلف صنعت در استان به مبلغ ۷۹۷ میلیارد تومان از این محل ثبت شده است.
 

کد خبر 4619681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha