۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

وضعیت ورزش دانش آموزان زنجان مطلوب نیست

وضعیت ورزش دانش آموزان زنجان مطلوب نیست

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: متأسفانه در استان زنجان وضعیت ورزش دانش آموزان خیلی مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رفیعی ظهر شنبه در جلسه شورای ورزش در محل استانداری زنجان، بابیان اینکه رویکرد آموزش‌وپرورش ایجاد نشاط اجتماعی است، افزود: در این میان آموزش‌وپرورش نسبت به توسعه ورزش در مدارس باید تأکید دارد.

وی اظهار کرد: متأسفانه در استان زنجان وضعیت ورزش دانش آموزان خیلی مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: زنجان تنها استانی است که در سطح کشو استخر مختص دانش آموزان را ندارد و این اصلاً برای استان خوب نیست.

رفیعی بابیان اینکه استان زنجان ۲۰۰ هزار دانش‌آموز و ۱۵ هزار فرهنگی دارد، تأکید کرد: استان زنجان زیرساخت لازم برای توسعه فضاهای ورزشی را دارد و باید تمهیدات لازم برای اختصاص سالن ورزشی مختص فرهنگیان موردتوجه قرار گیرد.

وی گفت: معلمان هم همانند سایر کارمندان کارمند دولت هستند و باید برای ارتقای سلامتی معلمان هم مدیریت لازم از سوی ارکان‌های ذی ربط مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان از وجود بیش از ۶۱ سالن ورزشی آموزش‌وپرورش در استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سالن‌ها دانش آموزان با هزینه بسیار اندک ورزش می‌کنند و باید دستگاه‌های اجرایی هم تمهیدات لازم را ایجاد کنند تا دانش آموزان از فضاهای آموزشی استفاده کنند.

رفیعی افزود: باید نقش و اهمیت ورزش برای همه افراد جامعه به خوبی تبیین شود چراکه در سایه سلامت می‌توان در همه ابعاد زندگی به توسعه رسید.

کد خبر 4619765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha