۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۷

استاندار سیستان و بلوچستان:

عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار به زودی آغاز می‌شود

عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار به زودی آغاز می‌شود

زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار به زودی آغاز می‌شود تا بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در حاشیه بازدید از مکان ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار اظهار داشت: عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار به زودی آغاز می‌شود تا بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مطالعاتی این بیمارستان تکمیل و پیمانکار برای اجرای آن مستقر شده و به زودی عملیات ساخت آغاز می‌شود، بیان کرد: طراحی منحصر به فرد با اصول اقلیمی و جذب توریسم از مهمترین اولویت‌های ساخت این بیمارستان است تا علاوه بر حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم جنوب استان برای حوزه گردشگری سلامت نیز مفید واقع می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای ابتدایی این پروژه در مدت ۴ سال اجرا می‌شود، افزود: به طور میانگین به ازای هر تخت بیمارستانی یک میلیارد تومان هزینه می‌شود که برآورد اعتبار اولیه این بیمارستان ۵۴۰ میلیارد تومان است که بخشی از این هزینه با فروش اراضی بهداشت و درمان در چابهار تأمین می‌شود.

کد خبر 4625777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha