۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۹

در دیدار وزیر صنعت با رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه مطرح شد

آغاز همکاری های جدید صنعتی و معدنی ایران و روسیه

آغاز همکاری های جدید صنعتی و معدنی ایران و روسیه

وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: توسعه صادرات به کشورهای همسایه اولویت سال ۹۸ است و ایران آمادگی دارد همکاری های جدید اقتصادی و تجاری در رشته های مختلف صنعتی و معدنی را با روسیه آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در نشست با رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه که با حضور فعالان اقتصادی برای
بررسی راهکارهای صادرات به روسیه برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: در رشته های معدنی و همچنین سایر صنایع آمادگی داریم تا با معرفی توانمندی ها و پتانسیل های طرفین، همکاری های متقابل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرکت های ایرانی آمادگی همکاری مشترک دارند و امکان، گسترش و تعمیق ارتباطات و مراودات تجاری وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین بر همکاری مشترک دوکشور در حوزه صادرات، تاکید کرد و گفت: گسترش صادرات با کشورهای همسایه و پیدا کردن نقاط صادراتی جدید از اولویت های ما در حوزه تجارت است.

رییس اتاق مشترک ایران و روسیه نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش همکاری های متقابل، تصریح کرد: از برنامه های جدید همکاری میان دو کشور استقبال می کنیم.

وی همچنین تکمیل و نهایی شدن توافقات و تفاهم نامه های منعقد شده را مورد تاکید قرار داد و گفت: مطمئناً رفع مشکلات انتقال ارزی میان دو کشور به تسریع این پروژه ها کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 4630393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha