۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱

رئیس کمیته اعزام و اسکان سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان:

۳۲۰۰ نفر از استان سمنان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند

 ۳۲۰۰ نفر از استان سمنان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند

سمنان- رئیس کمیته اعزام و اسکان سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان، گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان برای حضور در مراسم ویژه سالروز ارتحال امام (ره) در تهران اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی خالقیان پیش از ظهر شنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم سی امین سالروز ارتحال امام (ره)، با بیان اینکه با حضور خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان امام خمینی (ره) قرار است برنامه‌ای در روز چهاردهم خرداد ماه با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران برگزار شود، تاکید کرد: در استان سمنان نیز برنامه ریزی برای اعزام زائران و علاقمندان به حضور در این مراسم صورت گرفته است.

وی افزود: امسال آخرین سالی است که چهاردهم خرداد ماه در ماه رمضان قرار گرفته و لذا اعزام زائران مرقد امام (ره) از سمنان، پس از نماز ظهر خواهد بود تا بتوانیم این برنامه را به افطاری ختم کنیم.

اعزام جوانان در اولویت

رئیس کمیته اعزام و اسکان سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سمنان، گفت: برای اینکه رعایت حال روزه داران شود، از پنج شهرستان استان سمنان اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد که این شهرستان‌ها، سمنان، مهدی شهر، سرخه، آرادان و گرمسار هستند.

خالقیان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ نفر از مردم این پنج شهرستان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس برای این منظور تدارک دیده شده است.

وی افزود: نکته مهم در اعزام زائران حرم امام خمینی (ره) این است که ما سعی کرده ایم بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز رعایت کنیم یعنی تاکید ما بر حضور جوانان و آنانی که زائر اولی هستند است تا بتوانیم این قشر را با اندیشه‌های امام خمینی (ره) آشنا کنیم.

کد خبر 4630741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha