۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۳:۰۴

فرماندار گناوه:

تکریم ارباب رجوع در اولویت مسئولان شهرستان گناوه باشد

تکریم ارباب رجوع در اولویت مسئولان شهرستان گناوه باشد

گناوه - فرماندار شهرستان گناوه گفت: برخورد با سعه صدر تکریم ارباب رجوع در اولویت مسئولان شهرستان گناوه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پست شهرستان گناوه اظهار داشت: پست امین، ‎امانتدار و خدمتگزار مردم است و این اداره جایگاه ویژه‌ای در شهرستان گناوه دارد.

وی گفت: همکاری اداره کل پست با مسئولان و اداره پست شهرستان خوب بوده و جای تقدیر دارد و تمام ادارات در شهرستان گناوه با اداره پست همکاری خوبی دارند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد شهرستان گناوه یک اقتصاد دریامحور است نگاه ما بر این است که ارسال مرسولات به سایر نقاط با کمک اداره پست صورت گیرد و با توسعه این امر مانند افزایش باجه‌های پستی در ارسال مرسولات و کالاها و خریدهای مردم می‌توان برای اشتغالزایی در این مورد بهره برد.

وی تصریح کرد: با توسعه این موارد مردم می‌توانند خریدها و دادو ستدهای خود را از طریق پست انجام دهند و اگر این اتفاق بیافتد هم از لحاظ درآمدی و هم خدماتی در استان بسیار مؤثر خواهد بود که امید است با رفع محدودیت‌های باعث رشد اقتصادی شهرستان و توسعه پست شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: کمبود نیروی انسانی، تأمین خودرو اداری، بهبود فضای داخلی اداره، تأمین وسایل خنک کننده جهت تکریم بیشتر ارباب رجوع از عمده مشکلات اداره پست که امید است با تلاش‌های و همکاری بیشتر این مشکلات رفع شود.

وی افزود: تمام سعی ما در برطرف کردن مشکلات اداره پست در حد توان است و آماده همکاری برای رفع این مشکلات هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های سید اسماعیل هاشمی رئیس پیشین اداره پست گناوه تصریح کرد: رضایتمندی مردم از نحوه عملکرد رئیس پیشین اداره پست و مجموعه همکاران ایشان در مدت تصدی این پست نشان دهنده توانایی‌های ایشان است و آرزوی موفقیت برای ایشان در هر مقامی را دارم.

فرماندار گناوه با تبریک به نوذر سولی زاده رئیس جدید اداره پست و آرزوی موفقیت برای وی افزود: برخورد با سعه صدر و تکریم ارباب رجوع از نکات مهم است که باید در صدر کارها قرار گیرد و همدلی، همراهی و احترام به همکاران و مجموعه پست درخواست ما از مدیر جدید است.

وی با تقدیر از حضور و همکاری مدیر کل پست استان گفت: شهرستان گناوه آمادگی همکاری جهت دستیابی به اهداف مورد نظر و برنامه‌های اداره پست در استان است.

در پایان این آئین از تلاش‌های سید اسماعیل هاشمی رئیس پیشین اداره پست گناوه تقدیر و نوذر سولی زاده به عنوان رئیس جدید اداره پست معرفی شد.

کد خبر 4631287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha